torsdag 19 augusti 2010

En liten stenbock...


Men hej käära ni som tittar in här hos mig!
Nu var det lite för länge sen det visades något nytt här. Det har varit total idetorka i mig plus mycket att stå i under hela sommaren!
Nu börjar jag känna att ideer börjar komma så smått och det känns så himla skönt... Tyvärr får vi hålla oss till tåls och suga på karamellen ett tag till.....dax för att åka till skolbänken igen. Fast bara i två veckor denna gång. Ingen vikarie är tillsatt ;)
Obs!, du som inte är kulla/mas kanske jag behöver förklara ironin i överskriften... Det är en Dalahäst ;) Rykande färsk....

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att hitta till din blogg, du verkar vara en kreativ tjej :o) Precis som jag! Jag har ett designföretag som designar dalahästar, homebylina, säljer dock inte så mycket hemma just nu utan har återförsäljare och lite butiker runt om som säljer mina hästar och tavlor. Verkligen fin betong ljusstake med dalahäst du gjort :0) Ha det gott! Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Lina. Så kul att ha en ny tittare... Jag lider just nu av för få timmar på dygnet att jag har svårt att hinna med bloggen, men jag ska försöka så mycket som möjligt så jg kan sprida lite insperation. Vill du titta närmare på mina saker kan du alltid höra av dig!
    Tack för titten, du är välkommen åter.
    Kram, Annika

    SvaraRadera
  3. Hallå där min fina vän.

    Den var superfin.
    Klart du ska göra sådana. :)

    Gör den till din,bara din! ;)

    Saknar dig.
    Hoppas du får en fortsatt bra vecka.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Hej vännen:)
    Tack, ja jag gör mitt gamla "recept" lite nytt!
    Ja den är unik :)men ändå så känd...

    Kram du varma

    SvaraRadera